30 juni 2008

Så var man hemma igen efter en helt underbar vecka på Peace and love-festivalen :)
Det har varit så jävla kul så jag kan inte utrycka mig i svenska ordlistans ord!
Trots variga sår, halvpåbörjade tatueringar, minnesluckor och en hel del ont i fötterna så är jag så himlans nöjd och ångrar inte nåt :D ... Eller ja, det kanske var att ta i men jag ångrar iallafall INTE att jag åkte dit trots att det gick en hel del pengar :)
Ja jössesan mej vad kul vi har haft!

jag har sett så många bra band också :D Det som jag är mest sur över är att jag så gott som missade sex pistols som jag åkte dit för kan man säga :( .... fast jag såg ju i allfall God Save The Queen och såg att Johnny Rotten hade rött hår veckan till ära som jag inte tror att någon som träffade mig den kvällen kan ha missat!
Sen så hände något inte så trevligt på Mando Diao också... Jag stog helt enkelt längst fram i ett tryck som var för mycket för lilla mig så jag blev halvt medvetslös och fick bäras ut av en väldigt stark man till sjuktältet där jag fick ligga i en tjejs knä och fick vatten på huvudet tills jag slutade darra. Lite synd för jag gillar verkligen Mando Diao :/ Men jag kom ju faktiskt innanför staketet och det betyder ju att jag inte var långt ifrån dem ;)

Tack mina kära tältkompanjoner Matilda, Sofia, Elin, Anja, Ellen och syrran för en mycket trevlig vistelse med er i Dalarnas smultronställe Borlänge, och tack till alla andra jag träffat och haft nöjsamt med :)

Inga kommentarer: