16 juni 2008

Liseberg

Nöjespark :)

Morgonen till ära har jag vaknat mycket hungrig och trött. Gårdagen spenderades nämligen i Göteborg på Liseberg tillsammans med Linnea, Veronica, Victoria och Mattias förstår du.

Det blev mycket åkandes under dagen, och jag är mäkta stolt som lyckats få in Linnea i Kanonen :D Hela vägen dit frågade Linnea säkert sjuttioelva gånger om den var läskig, och lika många gånger förklarade jag att den bara var kul. Det hon skriker när vi var högst upp i första loopingen var "Det här var ju skitkul!" ;)

Spellyckan var det lite sisådär med... Jag vågar inte veta hur mycket Victoria la ut på spel... Men det var ju kul i allfall, så pengarna kastades ju inte helt i sjön :) Själv vann jag faktiskt en stor Marabou-choklad som ni kan beskåda på bilden nedan, Veronica vann ett paket med sveriges mest sålda bilar och Mattias vann ett stort farligt lejon i kalasbyxor.

Det var en mäkta trevlig resa detta och en lyckad början på sommarlovet! Tack för detta kära vänner !

Inga kommentarer: