12 juni 2008

niornas bal

Niornas bal i måndags.
Riktigt lyckat var det, trots att jag kände mig en aning obekväm i kort klänning och skoskavsframkallande skor.
Johanna fick äran att fixa till mitt hår som blev så fullproppat av hårspray att en orkan inte hade förändrat ett hårstrå. Ja jag säger då det! Nästa dag var det inte kul att tvätta ur allt det.
Det var i vilket fall som helst en trevlig kväll med mycket dans och nöjen tillsammans med dem jag älskar mest här i livet:)
Jag, Linnea och MAttias kom dit i en gulbrun glänsande pärla med Sofia i framsätet.
Alla var hur fina som helst och hade jättevackra klänningar!
Jag måste påstå att vädret kunde varit vackrare men det funkade att sitta på utebalkongen trots lite kyliga vindar ;)
Tack allihopa för en minnesvärd kväll :D

Inga kommentarer: