03 juni 2008

Jag har nyss kommit hem från Nordby Köpcenter
med tillplattade fötter och tunga ögonlock.
Hatar det stället igentligen, men jag var illa tvungen att fara dit.
Jag hade med mig min färdkamrat Linnea som skulle hitta skor och diverse saker till balen, liksom jag själv skulle.
Jag hittade i allfall en väska, örhängen och några rosor som jag ska pilla ihop till ett egetdesignat halsband hade jag tänkt. Allt i rött som skorna ;)

Annars har det inte hänt något särskilt dagen till ära.
Jag och Linnea har också varit på en liten tur i vår egna lilla stad och fotat lite :)
Körde på lite blandat 60-tal och utomlandsstuk över bilderna denna Tisdag, och vissa blev riktigt härliga.

Nu ska jag i allafall gå upp och packa in MP3n jag köpt åt min käre far som fyller år imorgon. Eftersom jag är en så väldans seriös människa så har jag köpt ett litet kort på en tecknad pojke med grodmössa där det står "Bursdagsgutt" (Fanns bara norsk kort-affär på Nordby)
Och mitt hemmagjorda inslagningspapper går i samma design med små gröna grodor på ;)
Älskar att slå in paket :D

Men ha det nu bra allesammans och på återseende


Inga kommentarer: