23 december 2008

Fuskjulafton

Ja, mina cupocakes var inte jättelyckade, men kvällen var jävligt trevlig i allafall! Inget går upp emot en riktig fusk-jul-kväll
Dessutom kom vi fram till att vår lilal idé att göra julklappar till varandra istället för att köpa, är ju på tok mycket roligare!
Jag är nog mest nöjd med Linneas tofflor om jag ska vara ärlig. Men Erika verkade ju uppskatta sina "småkompisar" också! Av Victoria fick vi fina inramade kort, Erika hade suttit hemma på kvällarna och stickat sockar, en mössa och en halsduk. Haha, och till mig hade hon sytt några väldigt eleganta vantar!

... Och Linena hde målat dessa konstnärliga tavlor. Min är den svarta och den ska upp på väggen direkt när den har torkat färdigt!
Och av Veronica fick alla presentkort på väldigt roliga saker!
Tack för dom jättefina julklapparna flickor små.
Och inte minst för denna trevliga kväll!


1 kommentar:

Anonym sa...

helt fucking underbart var det :') ! T A C K !<3