27 december 2008

Akvarell

Om någon timme kommer en liten liten kusin vid namn Oskar och hans käre far hem till mig.
Oss.
Idag har varit en såndär tyst dag. En såndär dag när man tänker tillbaka och kommer på att man i princip inte sagt ett ord på hela dagen! Bara lite hummande hit och dit.
En sån dag när jag sätter mig med akvarellfärger, sätter på sjukt lugna låtar och bara sjunker in i mig själv.
Dagens målning...Allt blev bara väldigt kladdigt när flickan kom in och förstörde! Slutade med att jag blev väldigt irriterad på mig själv och kladdade över allt med rosa. Jag ska måla om den någon annan dag.

4 kommentarer:

Anonym sa...

kladdade du över den :O?!?!?!?!?!?! nä nu jädrar! den va ju sjukt fiin!!!!

Klara sa...

Nej men Victoria ta en närmare titt på flickans hår!
Det ser ut som... som INTE HÅR!

Men tack ändå! Det är väldans trevligt att höra det ska du veta kära vän

Anonym sa...

PFF! Och du som "inte kunde måla"

Anonym sa...

charmigt!