21 december 2008

Cupcakes!

DÅ var det fjärde advent och världen är lika nyregnad som vanligt.
Men jag har bestämt mig för att, denna dag såhär före jul, lyssna på härliga sommarkvällslåtar och drömma. Mmmm. Grillkväll med vänner, festivaler och fylla, bara fötter i gräset, saltsliskig frisyr, musik på stadsbänkar varma sommarkvällar.
Åter till julefriden! På måndag ska mina kära väninnor komma hit, och vi ska ha en fuskjulafton. Det ska bli m y s i g t. Och dessutom har jag tagit på mig uppgiften att göra efterrätt. Efter att ha kikat runt lite i den stora världen av bloggar kom jag fram till att, fan, vad roligt att göra cupcakes! Så, vi får se hur detta kommer att sluta. Jag måste få tag i en muffinsplåt!
Så tänkte jag passa på att svara på två kommentarer när jag ändå... inte är i farten. Jaja! Erika! Jag kan inte heller hålla smilgroparna i styr när jag ser hur fåniga vi är. Haha! Och jajamensan, det är inget mindre än Peace and Love.
John! En Midsommarnattsdröm! Den har jag spelat upp många filmer i huvudet när jag lyssnat på, dock utspelar sig alla på sommaren. Så i sommar SKA vi göra det!

1 kommentar:

Anonym sa...

Yeah! Spela in en i Haga! ^_^