14 augusti 2008

Volume 1&2


I know your jelous at my new 2CDpack

Göteborg i måndags åter igen, men denna gång med Linnea. Jag köpte denna skönhet som jag inte fick tag i sist gång :D! Det kallas "nöjd med sitt köp"

På väg hem stannade tåget precis utanför Göteborg. Någon hade blivit överkörd av tåget som gick där innan :/ Så vi fick stå i regnet och vänta på ersättningsbussar i en och en halv timme. Jag fattar inte hur vissa kunde prata högt och tydligt om hur dåligt dom tyckte detta var av Västtrafik! Vad fan! Skulle dom bara slänga kroppen åt sidan, säga oj och fortsätta med trafiken eller? Smarthuvven! Tänk lite längre och håll käften istället.

Igår, var jag också med min kära kompanjon Linnea. Vi åkte ColorLine fram och tillbaka och åt Buffé. Det var trevligt, men gungade regält! Vågorna var kollosala! Och på vägen hem hände något lite läskigt: De ropade upp i högtalarna att alla på våten skulle samlas i baren på deck 5. Ingen visste vad det handlade om men jag kan säga att det blev en del som stod där och trängdes... Tillslut ropade de igen att det var en brand som hade börjat, emn att den som tur var lagt sig igen. Jag kan inte tänka mig hur det hade blivit om vi var tvugna att evakueras till livbåtarna i de vågorna mitt ute i horisontens mitt!


Inga kommentarer: