25 augusti 2008

Minnen

Just like a tree that's planted by the water,I shall not be moved.Though the winds are blowing all around me,I shall not be moved.

Måndag, veckans höjdpunkt, eller vad säger ni kära vänner?
Jo men idag har det faktiskt inte varit så illa. Inte illa alls faktiskt! Riktigt Oilla!
Tog Ummum till skolan idag, och sen på vår två timmars-rast körde jag, Linnea och Victoria till Strömstierna och hälsade på :)! Jag kan inte säga mer än att GUD vad jag saknar det! Som vi lekte runt där i korridoren i vår klass! Det var ju hur kul som helst!... jag kommer ALDRIG glömma den tiden i mitt liv som jag haft på Strömstierna. Så galet mycket som hänt där!

I helgen har jag mest åkt med Ummum. Har kört till Potten fyra dagar i streck... fråga mig ej varför just Potten av alla ställen, men det är så härliga raksträckor där!
Men kära kompanjoner, nu kallar mn käre far. Tror jag ska äta. Roligt värre vänner, men ha det så finurligt :)! På återseende!

Inga kommentarer: