05 augusti 2008

Måndag minifredag

Igår var det lite smått partaj hemma på Bojargatan må du tro! Det blev i och för sig inte alla som kunde komma, men det blev trevligt ändå! En gnutta folk från jobbet och i den stilen, och sen kom det och gick lite småknattar hela tiden :)


Gabriel och Elin är bra söta dom tycker jag peronligen och det måste väl ändå hållas med om. Se bara en sådan nöjd filur som sitter där i Gabbes knä va ;)

Här har vi några flickor som var på mäkta gott humör kvällen till ära. Dansmössen Elin, Sofia och Anna.
Kvällen slutade vid halv fem. Då hade turturduvorna gått och lagt sig för länge sen, Ted hade invarderat min säng och Fredrik soffan så jag fick snällt sova på golvet bredvid Johanna och Anna. Men det gick också bra :)! På morgonen vaknade jag och skulle till jobbet, men lilla jag sov en aning för länge och när det var så kort tid kvar tills jag började så orkade jag inte. Dumt Klara dumt! Menmen man är inte alltid laggiltig :)
Sedan gjorde vi världens finaste frukost på sängen till Gabbe och Elin.
Men nu kära vänner, måste jag och min syster stäääda. Imorgon kommer föräldrarna hem efter danmarksresan och huset är inte så vackert :) So long!

Inga kommentarer: