05 augusti 2008

Känn ingen sorg för mig i Göteborg

Göteborg! Drömmarnas stad!

Söndag morgon började med att Klara som jag så fiffigt heter, försov sig och vaknade en halvtimme efter att tåget gått. Veronica satt därför själv på tåget och undrade var i helvete Klara höll hus. Jag fick ta nästa buss och cykla som en dåre ner till stationen men hann med i sista sekund. I stan köpte jag lite roliga byxor till min färggladabyxor-samling, nån tröja och så tänkte jag lägga de sista slantarna på en mäkta snygg 2cd-förpacking med två av Turbonegros gamla CDar men affärn hade stängt när jag kom tillbaka.

Mycket tid spenderades också på Lagerhous må du tro! Jo det är en av Klaras Kollage-favoriter förstår ni. Mäkta fiffig affär det där. Där hittade vi två snygga drickor... Jo dricka kan faktiskt vara snygg :)! Se här bara:

Dessutom är ju Veronica också väldans snygg på denna tjusiga bild!
Men jag tackar och bugar för dagen Veronica, och ber om ursäkt åter igen för förseningen :)

Inga kommentarer: