11 maj 2008

Härliga söndag!
Jag är så galet trött så jag vet inte vart jag ska ta vägen. Har haft näsan begraven i en bok hela dagen och det medförde en del huvudvärk som pricken över i:et.
Men jag klarar mig allt.
Solen har kommit, och jag hoppas, för att stanna!
Jag kan meddela allmänheten om att jag har ett gött linnesträck från gårdagen som jag tillbringade i gräset på Laholmen med syrran, Fia och Elin, efter konfirmationen.
Det kliar, men det värsta röda har lagt sig.
Det gick iallafall bra för onsdagsgruppen igår, och dom var riktigt fina!
Själv hade jag dragit på mig en grå högmidja-kjol dagen till ära må du tro, så jag kände mig en aning obekväm i tillvaron, eller hur man säger, och det blev ju inte bättre av att jag fick äran att läsa högt i kyrkan inför alla familjer.
Men det gick hyfsat, det var bara några få meningar, och med tanke på texten jag fick läsa när jag själv konfirmerades var det ingenting.
Sen fick jag blommor av konfirmanderna och ledarna. Jättefina :)
men nu kära vänner, ska jag gå och lägga mig vid någon väntplatts på en buss som aldrig kommer, tills det börjar växa blommor bakom öronen på mig...
eller, jag tror jag återgår till min bok istället!


Bild: Klara och Linnea

Inga kommentarer: