20 april 2008

Underbar helg! Sol sol sol!
Igår låg jag på altanen i en solstol och grillade näsan, ja det må du tro!
Så nu är jag fräknig som en prickigkorv-macka! Och värre ska det bli,
snart kommer sommaren! :D
Idag har jag och Linnea likt förra söndagen tagit lillscootern ut i buschen och farit hem till Victoria den här gånge. Vi och Veronica hade picknick på Viccans gräsmatta.
Det var riktigt mysigt det!
Jävlar vad mat vi hade med oss ut på filten du. Pizza köttbullemackor, tigerkaka och några jordnötskakor.
Ja, vi låg och tittade på molnen och diskuterade vad vi såg. Jag såg en stor kamel som tappade huvudet och Victoria såg en koala. Sen såg vi jävligt många saker som skulle ta en evighet att rabbla upp. Sen sjöng vi sommarlovssånger också! Vi hittade på en jättebra sång. xD
Sedan fick jag också träffa Viccans dunderhonungssöta hund Ville :D
Så rackarns gullig busunge det! jösses alltså! Riktigt underbar var han!!
Men, jag tänkte gå ut och snuta av dagens sista solstrålar innan jag och Linnea beger oss ut på en joggingtur i skogen.
Så tack för en härlig dag kära vänner! Riktigt mysigt!
Ha det nu bättre! Smack :)

Vi har pluggat färdigt, och skolan den är slut. och sommarlovet börjar om bara nån minut.
Den blomstertid nu kommer betyder absolut, att vi har pluggat färdigt, och snart så springer vi ut.
Och vi ska ut och supa,
och knarka lite grann,
och supa oss så fulla så vi ligger med varran.
För vi har pluggat färdigt och skolan den är slut, och sommarlovet börjar om bara nån minut.

Den blomstertid nu kommer betyder absolut, att vi har pluggat färdigt, och snart så springer vi ut.
nästa morgon är jag bakfull,
och vaknar mitt i stan.
jag har så ont i rumpan och är minst med 20 barn.
fööör vi har pluggat färdigt, och skolan den är slut.och sommarlovet börjar om bara nån minut.

Den blomstertid nu kommer betyder absolut, att vi har pluggat färdigt, och snart så springer vi ut.

Inga kommentarer: