19 maj 2008

Trevlig måndag!
Har haft en rolig helg tillsammans med mina kära medlemmar av Children Of Badrum.
Vi var hemma hos Veronica på lördagen och hade det riktigt nöjsamt.
Kvällen började med en makeover på oss alla fyra. Som vanligtvis i Veronicas hus så förvandlades vi alla till fashioncore.
Vi lagade till Tacos till ljudet av gamla godingar på CDspelaren, och under måltiden hade vi en ytterst trevlig diskussion om allt möjligt som innefattar viga pojkar och... ja, det var väl igentligen bara viga pojkar vi ägnade samtalsämnet åt kort och gott ;)
Sen så tillbringade vi kvällen åt GuitarHero, Tjejsnack-spelet från gamla goa 90-talet, singstar, smält choklad och ananas, MSN-snack och korttagning.
Framåt nattetid satte vi oss med kuddar redo och seriösa miner för att se på skräckfilm.
En mycket eftertankeframkallande film det där, men igentligen inte särskilt läskig.
Det som skapade mest panik var nog igentligen mitt klockrena illvrål när huvudrollen befann sig i en ventiltunnel tillsammans med en gubbe med ett mycket speciellt utseende, faktiskt ganska ful måste jag erkänna att han var. Han fick mig iallfall att skrika högt av överaskning.
Vid halv fem kröp vi till kojs och samtalade en stund om lite allt möjligt.
Och tillslut, somnade jag till ljudet av Veronicas skånska historia som handlade om någonting som jag inte tror att någon av oss riktigt kommer ihåg.
Tack för helgen tjejer :)

Inga kommentarer: