26 maj 2008

Måndag, måndag, måndag...
Alla dessa urtråkiga måndagar!
Varför måste det finnas Måndagar? Första dagen till resten av en skolvecka.
Varför kan inte veckan börja utan någon dag över huvud taget?
Det tycker jag hade varit lite mer tjeckt :) Men jag är ju också som jag är...

Men låt oss nu gå in på denna veckas planer! På Onsdag bär det iväg till Furholmen med min underbara lilla klass. Om jag får våga mig på en gissning så kommer det bli mäkta trevligt!
Bara meningen allsång och grillning säger väl det mesta!
Här hade varit ett perfekt tillfälle att lägga in det lilla finurliga ordet "Mys", men eftersom jag har mycket emot detta uttryck så får jag nöja mig med något i stil med... ytterst angenämt :)

Men nu är det faktiskt så att jag håller på att baka...
jag gör bullar, fast inte såna goda sockerbullar. Nej det här är äckliga, nyttiga bullar!
Nej, jag får se hur det blir med den saken. Linnea brukar ju uppskatta min bakkonst så jag får väl lita på mina mjöliga fingrar... det där lät lite småkonstigt, men jag hoppas budskapet nådde fram iallafall.

Farväl för idag käre läsare :)

Inga kommentarer: