13 april 2008


God söndag :)

Denna helg har varit aktivitetsfull :D Det har varit en sån helg som man är nöjd med så att man tycker det är okej att börja skolan igen på måndagen.

Fredagen började med att jag fick byta ut ett par grå jeans som var doppade i lera från topp till tå moot ett par härliga mjukisbyxer som sedan också fick sig ett smutsbad i skolans rabatt. Allt detta bara för att jag var på lekhumör dagen till ära. Första incidenden inträffade då jag lekte moppe i de nerburnade lerspåren, och sean skulle jag klättra ut genom ett fönster ;)

Efter skolan åkte jag i allfall till Sarpsborg och bowlade med Bella och KU-gänget :D Jag förlorade, VÄLDIGT förvånande nog ;) Men jag hade ju iaf kul med mina olika sätt att bowla på. i filmen nedan kan ni se ett av mina tips ;)




Lördagen var härlig som attans. Jag och Veronica åkte till Göteborg där vi sprang runt i femmanhuset, men vi tog också en liten äventyrsresa ut i Göteborg och hamnade på en jättefin gata i Haga. Dit måste jag åka igen i sommar. Små cafén och affärer. Kändes lite som gotland. Jättemysigt :D

Andra saker som hände var t.ex att vi mycket diskret fick med Hamza från "andra avenyn" på bild, fick en proffsmakeup av nivea.tjejer, kastade beundrarbrev på några snygga byggarbetare. Vi hade också tänkt att ställa upp i Idoluttagningen, men det blev tyvärr inget av det. Jag köpte en klänning, (skrik av förvåning om du vill) som jag ska tvinga mig själv att ha på mig i sommar för den var så fin :D Mycket trevlig dag i allfall :)

Ja, Då kom vi då till denna söndag. Imorse åkte jag och min kära Linnea ut till Kollekind på lille scootern och åt picknick :D Det var så mysigt en picknik bara kan bli :D Mitt ute i skogen där stog ett bord och två stolar! Det var som om någon planerat att vi skulle dit. Så vi andvände filten som duk och dukade upp världens finaste picknick :D Linnea och jag lyckas då alltid :D

Världens mysigaste helg :D! Tack!



Inga kommentarer: