03 april 2008


Yttligare en ganska annorlunda dag i den annars så tråkigt vanliga strömstiernaskolan. Idag var det sol, varmt och vår ute så jag kunde inte motstå att gå ut och lägga mig på asfalten ute på skolgården. Sen kom Linnea, Victoria och Veronica ut och slog sig ner bredvid. Efter en stund kom vi på idén att spela "sanning eller konsekvens" (den elaka versionen) där vi satt mitt på skolgården i mitten av alla elever bakom glasrutornas blickar. Så där sätter vi igång xD
Jävligt kul men liite genant xD Ska väl kanske inte förvärra denna pinsamma sitution genom att förklara vad vi gjorde när vi valde konsekvenskorten. Kul för dom som såg oss iaf. Jag kan väl erkänna att jag var tvungen att slicka på ett dörrhantag, det var inte så farligt, haha.
Det var massa trevligt :)
Sen väl hemma fick jag burna iväg på syrrans söta lilla scooter för att hämta henne och leta efter en cykel hon lyckats slarva bort. (hon hittade den nyss på oslovägen)
Sen drog vi hem och åkte till Torp. Där köpte jag en ny kamera, efter den lilla näradödentragerin jag hade i berget. Fanns dock bara i röd men det får väl gå bra.
Jag köpte ochså ett par randiga skor :)! Trevligt det.
Nej, nu ska jag slappa lite, ska ha nationella prov på morgonen imorn.
Lycka till med det alla nior här i världen.
Ha det bättre!



Inga kommentarer: