02 april 2008

Tjena :)
Då var det längesedan sist, men har faktiskt varit i kyrkan idag!
Men, så var det inga konfirmander där ändå, för det var tydligen inställt idag. Men då spela jag yatsy med konstiga regler med Bella och Sara istället. Sen följde Bella petronella med mig till frissan, så klippte jag mej ;) Blev inte superduperbra men man överlever väl.
Sen skulle jag stannat på KU också men Linnea hade kommit hem och jag var ju bara tvungen att checka hennes nya hollywoodleende ;)
Sen gick jag hem och buffa till soffan och tittade på LOST! :D mycket mycket spännande må jag säga.
Idag i skolan har det också varit ganska trevligt. Jag och Veronica sjöng operavarianten av Saturday Night i bildsalen, och sedan insåg vi att hela knuffargänget-klassen hört oss. Men, det var väl trevligt för dom :) Imorgon blir det musik! kanske lite misfits elgitarr om man har tur <3
Ha det bättre. Puss!

Inga kommentarer: