31 mars 2008


Ja, det var första gången man stod intryckt bakom en rullgardin i en mattesal tillsammans med tre av ens allra bästa kompisar faktiskt xD men det mest märkliga var, att det inte bara var tre av mina bästa vänner jag delade utrymmet med. Jo, det var också den person jag allra sist skulle fundera på att dela ett igendraget fönster med, Jonathan stod nämligen också där bakom och njöt av pratstunden med fyra damer ganska roade av hans ständigt pladdrande mun xD
haha, ja och allt var i onödan! Hela 9a stod inproppade mot fönstrena i onödan!

Ja, något annat roligt som förgyllt min dag var en muntligt nationellt prov i matte! FATTA! första dagen efter lovet, och jag var inte över huvud taget förberedd på detta. Aja, då är det gjort i allafall :)
Annars då? . Jodå, jag ska inte klaga. Hyfsat, hyfsat.

Jag längtar så förskräckligt hemskt förfärligt otroligt mycket till sommaren!
Sommaren 2008: The One To Remember. Men jag lovar, jag kommer inte glömma förra sommaren i första taget ;)

Minnen <3

Inga kommentarer: