21 februari 2009

So if you see me on the street... Don’t ask me about my passing days

Det finns små njutningar här i livet.
Nya lakan är en av dom. Det luktar bara så underbart!

S630031hh

S630031
Mitt huvud verkar ha tagit en lång lång solsemester. Det har i vilket fall som helst flytt långt bort från mig och mitt insnöade hus. Det bara yr ner mer och mer snö. Helt galet!
Så idag bäddade jag om i nya vita doftande lakan. Jag tänkte att det kanske kan locka, så att huvudet vill komma tillbaka. För det är ganska så väldigt enerverande att inte ha något huvud.

Jag brukar lyssna på Good Morning Herr Horst när mitt huvud är på rymmen. Man får lite av en kick. Frågan är bara om den här kicken piggar upp... Eller om den bara snurrar till världen ännu mer för den stackars hjärnhalvan som är kvar i kroppen.

2 kommentarer:

Anonym sa...

Delen utav en som man inte vill ska ha gått i ide, har nu gått i ide.

FiaLijaLej sa...

Just slip another coin
And walk awaaaaaay! lalalalalalalalala
:D good morning herr horst e den bästa upppiggarlåten there is! =)