19 januari 2009

Harmonica

Jag har kommit på en sak jag verkligen skulle vilja kunna!

Harmonoica är ett väldigt fint ord. Eller nej, fel av mig. Det är ett idylliskt ord!

Ett ord som inte är riktigt lika vackert är munspel. Men det duger! I vilket fall som helst är konsten att spela munspel något jag skulle vilja kunna. Det är så fint! Det är så rock! Det är bara så bra! Och en sommar med ett munspel i fickan var man än begav sig, skulle vara så fint! Så rock! Så bra!

Jag ska försöka lära mig det. Det har jag bestämt mig för!

120391812_36dfe7d6fb.

3 kommentarer:

Anonym sa...

oooh det e så nedrans tufft! bestämde mig för att oxå lära mig den lite innan skolavslutningen i 9:an, sedan har jag kollat lite men inte lärt mig "på riktigt" än.

Anonym sa...

Jaaaaaaaaa!!! Jag tittade på harmonica senast igår! MÅSTE ha ett! Har inga pengar nu dock...
Vad fint här blivit på bloggen Klara!

Anonym sa...

Suck.. jag har också försökt lära mig.. köpte en bok och allt! jag gav upp när jag insåg att munspelet jag hade inte lät helt okej... borde köpa ett nytt och försöka igen.... jaja.. men så länge nöjer jag mig med min ukulele ^^ lycka till! och så himla fin header du har fixat!