10 januari 2009

...

Dagen är lördag och dagen är grå.
Utomhus.
Själv känner jag mig röd idag! Inte sådär sportbilsröd... Mer åt valmohållet. Det är fint!
Jag har nyss kommit hem från en resa i Linneas bil lyssnandes på fruktansvärd musik (Och jag har kommit på att dunkmusik och pangmusik är två väldigt olika saker!). Vi hade dock väldigt roligt åt en viss fru Dahlbom som kom och spatserade i stan precis när en otippad plinglåt drog igång.
Vi sov över hos Veronica i natt. Eller, sov och sov vet jag inte. Med Erika sjungandes opera i takt med Håkan är det inte lätt att sluta ögonen! Men! Det var trevligt!
I vilket fall som helst har jag gått in i en Potterdvala för tillfället. Och jag vill förbanna Ulf med en riktigt stark sectumsempra-förbannelse, på grund av denna fruktansvärt fult gröna SObok som måste gå före idag.
Det som tillochmed är lördag!
Tillochmed en valmoröd lördag!

1 kommentar:

Johanna sa...

Är Ulf kvar? :O
Och man får faktiskt inte ha roigt åt Ann!