11 juli 2008

Sixteen

Grattis på mig själv idag, för dagen till ära fyller jag nämligen hela 16 år, tro det eller ej :)
Jag har gjort mycket denna fredag kan du tänka dig. Först vill jag tala om att jag har fått riktiga akvarellfärger och ett riktigt akvarellritblock! Nu ska jag bli konstnär på riktigt :D

Men jag har i vilket fall som helst varit på Konsum med pappa idag, och där var vi tillsammans med lilla Skodan lite kriminella. Inte därför, utan för att jag skulle fixa pass till Frankrike gick vi därefter till polishuset där jag träffade en polis osm också fyllde år idag!
Passfotot blev inte direkt en skönhet men vem bryr sig när man är sexton? :)

Morfar kom och gav mig en ros. Det var en sån där jättestor vinröd ros! Jättefin:)
Jag har också överträffat mig själv inom köket idag! Jag har bakat världens godaste bröd och så har jag gjort en tårta! Den du :)
Jag mår illa bara jag tänker på ordet tårta nu, men den var god sålänge den varade så att säga. Tråkigt nog blev jag inte gift och en bit räckte för mig så jag fick ingen andra chans, men man får väl bara leva med det.


ikväll gick jag ner på stan med syrran och Linnea, som gav mig världens finaste kladdkaka idag vilken vi inte riktigt orkade äta upp om man säger så men den var jättefin :D!
Vi skulle stå utanför och lyssna på Håkan<3>
Elin och Sofia var där och Sofia har tydligen lyckats fånga en ros av Håkan... Den måste jag lukta på!
Nu ska jag i alla fall sova, jobb imorgon :/ Men sådant är livet.

Kramar på er alla!

Inga kommentarer: