15 juli 2008

Allt detta prat om att Håkan sjunger falskt... vad fan menar ni?
Lyssna på honom! Lyssna och sjung med.
Vart ligger det falska i hans röst?
Det är ingenting falskt i den. Det är Håkans röst och den låter som den gör, precis som alla människors olika röster.
Det jag kan hålla med om är att han har en unik röst...
Och det är precis det jag älskar så,
det är precis det som gör Håkan.
Tack för den korta talan :)

Jag har nyss kommit hem från Koster. Ska jobba imorgon och på Torsdag och sen ska jag dit på kvällen igen. Vi har haft riktigt trevligt, jag, Veronica, Johanna, Elin och Sofia!
Jag och Veronica hade sista kvällen och natten ensamma i den där minst sagt minimala lägenheten, men den räckte gott och väl åt oss med tanke på att vi sovit fem stycken där inne natten innan. Inte en människa till hade fått platts där kan jag tala om.

Men det blev ju inte mycket av att sova för vår del i vilket fall som helst. Vi var uppe hela sommarnatten lång. Först blev vi inbjudna att basta och dricka öl av några skåningar men vi tackade nej i sista sekunden vilket kändes ganska taskigt, men vi drog ut på cykeläventyr istället. Vi var i hästhagar opch fårhagar och hoppade runt, plockade smultron och hallon och hade det helt enkelt sommarkvällstrevligt :)

Sen tillbaka, mitt i natten så gick vi ner till havet och badade två på natten efter att ha suttit på en utepub. På väg ner hittade vi massa lysmaskar... Ja det här låter antagligen riktigt nördigt, men det var fan ballt! Deras magar lyste neongrönt! Först trodde vi det låg en mobil där i mörkret, men så var det en larv... och sen ser vi plöttsligt hur det lyser små gröna lampor lite här och där i buskarna ;)
Vattnet var väldans kallt men det var uppfriskande ändå :)

Inga kommentarer: