23 juli 2008

Neverland

Peter Pan! Pojken i mina drömmar, det är han det
Jag och Johanna satte oss för att hyra film i förra veckan. Efter mycket bläddrande och zappande kom vi fram till att Peter Pan var ett bra val. Jag minns inte senaste gången jag såg den filmen så jag blev lite barnslig och ville BARA se den så tillslut blev det så... Men det visade sig att den filmen vi hyrt var Peter Pan 2! Aldrig hört talas om men så var det ser du. Jag älskar tecknade Disneyfilmer! Man vill bara ta ett stort kliv rätt in i T
Vn och se filmen från det hållet istället. Vill vara där! Sitta på askungens golv och titta på när mössen syr, baka äppelpaj med Snövit innan dvärgarna kommer hem... och vem vill inte ta en flygtur med Peter Pan?
Nån gång ska jag hitta den dolda porten till sagornas land!
Och nu mina kära vänner har jag fått barnfilmsmani :)! Imorgon har jag en helt ensam kväll här hemma, efter jobbet. Då ska jag slänga ner mig i soffan med täcken och kuddar och hyra massa tecknade filmer hela kvällen!











Inga kommentarer: