16 november 2008

Garden State

Dags för förändring!
Dagen till ära ska jag ändra lite på min kära blogg.
Har gjort en ny... hm, ja vad det nu kan tänkas heta för något finurligt amerikanskt namn.
Låt oss kalla det för välkomstskylten högst upp på sidan.
Jag och min kära far har nyss varit ute och övningskört lite. Ja lite olaglig får man vara här i livet!
Det var kul! Med tanke på att sist gång jag körde bil var jag fem år, satt i pappas knä och körde ner vår minibuss i diket, så gick det hyfsat bra!
I och för sig var detta bara en tur mellan växel ett och tre men det var en bra början tycker jag.
Nu ska jag se på Garden State. Har ingen som helst aning om vad den handlar om, men vi har en skiva hemma med soundtracket, och det är så underbart fina låtar så den bara måste hålla måttet! Det vore orimligt om inte.






Inga kommentarer: