29 mars 2008

Hallå!

Jag är då Klara som är ganska uppenbart. Jag är ett ganska hopplöst fall när det gäller att blogga, byter till nya bloggsidor hela tiden. Men man upptäcker ju nya ställen hela tiden. Och sen ångrar man saker man skrivit, och tänker: Nu ska jag starta en glad blogg, här ska inte in några deprimerande tankar om meningen med livet eller nedskrivna desperata skrik efter någon med samma sjuka tankar som jag.

Men tillslut så funkar inte det längre, utan mitt liv går in i en dum period och så börjas det. Men, då har jag bestämt att jag bara får acceptera att jag är en tvåsidig människa. Så denna blogg ska bli precis som jag... helknäpp :)

Nu ska jag blogga tills jag dör. Ja, vi får se hur detta går. Jusst nu ska jag iallafall återgå till mitt pokerspelande på MSN. Säg det inte att jag har sagt det, men jag är bättre än Axel :)

Ha det bättre som jag brukar säga. Chao :)

Inga kommentarer: