30 mars 2008

Så har detta påsklov lidit mot sitt slut.
Och här står jag, med mina röda pjamasbyxor klockan fem på dagen och tänker,
- Vilket tråkigt lov.
Ja minsann, för jag har inte gjort någonting, det är ju för sorgligt alltså.
MEN! En sak har jag lyckats uppfylla. Gått på picknik :D!
Igentligen hade jag planerat att åka med Johannas söta lilla moped ut till Skee eller något med Linnea och picknicka i någon liten kohage eller nåt, men pågrund av det ihållande dåliga vädret, så slutade det med en picknik några meter upp i luften från mitt hus.
Men det var trevligt ändå. Jag hade överträffat mig själv och bakat bröd minsann, så jag ringde min kära granne linnea och vi gjorde oss varsin macka x)
Sen klättrade vi runt lite i gamla tiders minnesbyggnader: Två kojjor.
En är totalkvaddad. :'( Om jag någonsin får reda på förövaren av detta brott då fan...
Men nu ska jag inte tappa tråden. Vi hittade i allfall lite minnen där uppe i berget :)
Och det var en mycket trevlig picknik. Det får vi göra om Linnea :)
Så, då är det alltså den ökända Strömstiernaskolan som ska hälsas tillbaka i morgon.
Vet inte om jag gillar tanken.
Men jag får ju träffa mina kära klasskamrater i 9A igen :D
Och vad gör man inte för dessa underbaringar ;)
Ha det nu bättre!


// Klara




1 kommentar:

Anonym sa...

Alltid lika roligt med dig klara:)