04 mars 2009

Peter och Wendy

S6300765

S6300768

Man blir alltid så glad när man lånar en bok som visar sig innehålla bilder. Speciellt när det är såna här blandningar av enkla teckningar och stora färgbilder.
Jag tycker om bilder mycket i sagor. Om de är fina förståss. Och dit räknas inte fula nickelodeon-tecknade figurer!
Men i vissa böcker är jag hemskt hemskt glad att det inte finns några bilder. Det är något speciellt med bilderna man själv skapar i huvudet. Det är mycket fashinerande!

Ja just det! Jag är tillbaka i verkligheten. Det tror jag åtminstone. Jag kände att den här dagen var någon slags dörr mellan min lilla neråtbacke och den nya backen. Den nya backen leder förhoppningsvis lite mer uppåt. Det är så tråkigt att vara på dåligt humör.
Men nu.
Nej nu känns det bra igen.

2 kommentarer:

Anonym sa...

åh vad glad jag blir när du säger så, Klara mi! glad för din skull att du är glad! thihi

DenSannaSanningen sa...

Det är kul att vara glad :D
plus att jag är kär i dom små tomtarna och lilla djävulen :D