04 september 2008

Parishjul över Göteborg

I söndags kära vänner i Söndags!
Då ska vi se vad som hände mgi då! Jo jag och min kära far åkte till Göteborg på morgonen. Lyssnade på Turbonegro hela vägen.
Väl där så kom vi en en timme tidigare än beräknat, så vi kom in på Liseberg när det öppnade. Det var jättelite folk där då så det var litt mysigt så! Vi vandrade iväg till ett litet gulligt Café och tog en liten fika innan Matilda m.fam. kom. ("Ta en fika" låter så mysigt! Det sak jag göra varje dag när jag blir tant. "Ta-en-fika-med-tantkompisarna-tid" ska stå inristat i min köksklocka)


Sen kom våra kära vänner och jag och Matilda övergav flocken och drog direkt på Balder och kanonen! Dunderhonongskul skulle jag vilja slå till med :)! Kul att träffa Matilda igen, det var inte sen Peace and Love senast det!
Vi åkte runt hela dagen och träffade massa folk till på köpet. Ida och Bella kom flygande på mig i en rulltrappa till exempel. Och sen träffade vi min kära syster och hennes gäng, som jag tog en tur i Colorado med och blev genomblöt!) Och sedan mötte vi också en kär vän till Matilda och hans lille skitunge till kusin eller vad fan han nu var ;)
Iallafall så avslutade vi dagen med ett antal varv i parishjulet. Det måste jag ändå påstå var en mycket nöjsam avslutning på dagen.

Sen åkte vi hem till Håkan och skulle sova över i Ville och Axels rum, efter att ha suttit uppe och ätit godis och nötter resten av kvällen.

Inga kommentarer: