14 september 2008

Änglar i pjamas på en Landsväg i septemberkvällen

En dunderbar kväll med mina fina.


Igår var det jättemysigt!
Vi gick ut på kvällen iförda pjamasar och med varsitt gosedjur... ut på landsvägen och hoppade runt och bara njöt av en sval höstkväll!
Sen såg jag och Erika nåt... låt mig säga jävligt vackert!
En stor stor åker ligger bredvid vägen och en tunn slöja av dimma svävar en meter över gräset.
Bakom står skogen och ovanför trädtopparna lyser världens helaste fullmåne.
Vi bara sprang ut!
Gräset var fullt av dagg och sockarna och skorna blev genomvåta, men vem fan bryr sig?
Känslan att bara ligga där i det höga blöta gräset mitt i dimman och titta upp mot en ljuslila himmel!
VI stannade där ute och helt plöttsligt var det jättemörkt ute! Men vi lyckades snubbla oss ut på vägen igen och kom tillslut hem till veronica och jag kunde krypa ner i min dunderbara sovsäck.
Sen spelade vi ett jätteroligt spel och jag sjöng mig hes på Singstar innan jag somnade i soffan :)
Tack för kvällen mina underbara ungar!

Inga kommentarer: